Sunday 24 April 2011

letting you go ~

11 / 3 / 2011 - 25 / 4 / 2011 berakhir suda satu kisah cinta .... sangat pahit utk aku lalui smua ini tpi aku harus tabah & redha dgn apa yg berlaku ... mungkin dea bukan jodoh aku ... aku harap dea phm ... aku taw , dea dh ada owg lain sebenarnya ... tpi aku sja buad xtao... selama ini dea tipu aku .... aku sayang dea gila2 nya ... tpi ni yg aku dpt ... um , kau sungguh kejam ... ! aku suda 3 kali merana sebab laki ... aku dh serik ... ! tpi mmg susah utk aku hapus nma kau yg telah lekat dlm hati aku nyh ...




KINI HANYA TINGGAL KENANGAN !!

Siapa sangka kan jadi begini
siapa duga kita kan berpisah
kutak percaya biarpun kenyataan
Yang pastinya kukan kehilanganmu

Kita sebumbung tapi tak bersama
Kita serumpun tapi tak sekata
Rindu setahun hilang sekelip mata
Lautan kasih di sapa kemarau

Ku ku ku ku derita
Kau kau kau kau berpura
diriku menangis engkau ketawa ooo...

Kau Kau Kau aku sayang
Ku ku ku kau singkirkan
siksa aku selamanya haa...

Ku ku ku tak menduga
Kau kau kau dah berubah
Dalam diam kau menolak cintaku uuu...

Kusedar siapalah diri ini
bagaikan pipit disisimu
Dan kau merak kayangan
kutak di senangi
Kusapu air mata tanda perpisahan


walau kini kau bukan milikku lagi , tpi aku ingin kau
tahu bhwa aku sentiasa menyayangimu ~ .







 aku tidak dapat menipu perasaan aku lagi ... walaupun kau tidak pernah tao smua nyh ...
susah utk cri pengganti kau ~ .
aku doakan kau bahagia disamping owg yg kau sayang !! .






Izinkan diri ku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar ku paparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak ku sangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepi ku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diri ku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pinta ku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh Tuhan ku tabahkan hati ku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa daya ku

Ku cuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat pada mu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang



SELAMAT BERBAHAGIA SAYANG !! .
WALAUPUN BUKAN DI SISIKU .

No comments:

Post a Comment