Wednesday, 27 April 2011

memang salah aku !

menyesal aku tolak insan yg baik mcm kaw !
menyesal ! menyesal ! menyesal !
bodo ! bodo ! bodo !
skunx aku yg merana bila tgok dea ngn BETINA lain !!
grr ~
aku x kesah cgt ahh 
cma betina uhh terlampau gediks !!
cm belen !
ahaha !
sial !
gegeh cm apa lagi !
belahh larh wehh !
ngt hg tuhh segak dh ka ??
dok wt ayu bole ahh !
sikit pon aku x jelez larh wehh tgok hg dgn dea .
bla ! bla ! bla !
aku cma geram cbb aku p mna2 pon asyik nmpk kowank buad mksiat jaa !
dlm ckola pulakk tuhh !
cmpera ahh wehh !
berdosa tw x !!
grrr ~

Sunday, 24 April 2011

letting you go ~

11 / 3 / 2011 - 25 / 4 / 2011 berakhir suda satu kisah cinta .... sangat pahit utk aku lalui smua ini tpi aku harus tabah & redha dgn apa yg berlaku ... mungkin dea bukan jodoh aku ... aku harap dea phm ... aku taw , dea dh ada owg lain sebenarnya ... tpi aku sja buad xtao... selama ini dea tipu aku .... aku sayang dea gila2 nya ... tpi ni yg aku dpt ... um , kau sungguh kejam ... ! aku suda 3 kali merana sebab laki ... aku dh serik ... ! tpi mmg susah utk aku hapus nma kau yg telah lekat dlm hati aku nyh ...




KINI HANYA TINGGAL KENANGAN !!

Siapa sangka kan jadi begini
siapa duga kita kan berpisah
kutak percaya biarpun kenyataan
Yang pastinya kukan kehilanganmu

Kita sebumbung tapi tak bersama
Kita serumpun tapi tak sekata
Rindu setahun hilang sekelip mata
Lautan kasih di sapa kemarau

Ku ku ku ku derita
Kau kau kau kau berpura
diriku menangis engkau ketawa ooo...

Kau Kau Kau aku sayang
Ku ku ku kau singkirkan
siksa aku selamanya haa...

Ku ku ku tak menduga
Kau kau kau dah berubah
Dalam diam kau menolak cintaku uuu...

Kusedar siapalah diri ini
bagaikan pipit disisimu
Dan kau merak kayangan
kutak di senangi
Kusapu air mata tanda perpisahan


walau kini kau bukan milikku lagi , tpi aku ingin kau
tahu bhwa aku sentiasa menyayangimu ~ .







 aku tidak dapat menipu perasaan aku lagi ... walaupun kau tidak pernah tao smua nyh ...
susah utk cri pengganti kau ~ .
aku doakan kau bahagia disamping owg yg kau sayang !! .






Izinkan diri ku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar ku paparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak ku sangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepi ku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diri ku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pinta ku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh Tuhan ku tabahkan hati ku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa daya ku

Ku cuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat pada mu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang



SELAMAT BERBAHAGIA SAYANG !! .
WALAUPUN BUKAN DI SISIKU .

xda jodoh kod .

naseb2 , nyh dh kali yg ke-3 aku dikecewakan oleh laki yg aku sayang ! aku sayang dpa , dpa wt aku terluka , ahh ! serikk !! . puas lah aty korank kn ?? . korank bole dok ggeh ngn betina lain , aku dok terseksa n nanges sowg2 kt cni . xpa2 , nothing to say ahh ! . laki muaa sma ! , PLAYBOY ? yg dpa tw mainkan perasaan pmpuan jea . besh cgt kaa ?? bangga ahh dpt wt cmtu ?? . cm sieyy ahh . bila aku tnya , sayang aku x ? pndai plak jwb sayang ! , kalo sayang xkn jdi cmnyh ahh . penipuu ~ . menyesal aku dpt knay ngn korank ! . go to hell ahh . jgn pernah kmbali dlm idop aku !! .

Monday, 11 April 2011

hari yunk ceria !

hyee ~
aku epy cgt ary nyh , haha aku pon tataw npa .
hee ~ p ckola suma owg tgoq aku , kta aku nmpk laen ckit .
aku pon heran larh .
eshh , lantak ahh . asalkan aku epy .
hahaha .
idop msti enjoy n epy tpi ngt jgn over suda !
hikhik .
besh nya , aku dpt ncet bwu ahh ! .
yeahh !
hadiah dryk my dad coz aku dpt result yg elok dlm exam bwu2 nyh . 
hehe , epy3 ! .
^_^
wish me luck keyh .
muahhx !